Home > Benoemd

Benoemd

26 april 2024

In de afgelopen weken heeft het bestuur twee nieuwe collega’s kunnen benoemen. Het betreft Christa Kornet uit Werkendam. Ze heeft al vijf jaar ervaring in het onderwijs. Vandaag (!) trouwt zij. Vanaf vandaag woont ze in Scherpenzeel. Een baan een beetje meer in de buurt was haar welkom. Na de zomervakantie hoopt zij bij ons op school te beginnen.

Daarnaast is ook Mirthe de Weerd benoemd. Zij komt dit jaar van de Pabo en zal haar loopbaan bij ons gaan starten. We zijn heel blij met deze benoemingen. We hopen dat op deze manier het personeelstekort weer is weggewerkt en we weer met een compleet team kunnen starten in het nieuwe schooljaar.

Er wordt nog druk gepuzzeld aan de groepsindeling voor volgend jaar. Daar moet u nog even op wachten.