Home > Agenda > Damtoernooi

Damtoernooi

4 februari 2023

De deelnemers aan het schooldamtoernooi voor de pupillen waren Jan Achterstraat, Roan van Beek, Evert-Jan Beulenkamp, Gerbert Beulenkamp en Romée Klop. De vader van Jan wil de deelnemers wel rijden naar het toernooi dat op 4 februari wordt gehouden in Huissen. Ik hoor graag nog van deze deelnemers of ze ook weer meedoen met dit toernooi.

Voor de welpen is er ook nog een vervolg op het behaalde resultaat. Op 4 februari is de halve finale van Gelderland. De deelnemers voor deze wedstrijd zijn volgens mij: David van Beek, Julian van 't Goor, Gerrit Jacobs, Robert Kieft en Florian Meijer. Ik neem aan dat ook deze leerlingen weer mee willen doen. Het zou mooi zijn het resultaat een vervolg te geven. Het is wel fijn als iedereen even doorgeeft weer mee te willen doen. Voor het welpenteam zoeken we iemand van de ouders die als begeleider wil optreden. Wilt u mij even laten weten of u dat wil doen? Alvast dank.

De leerlingen mogen trouwens nog gratis oefenen op de vrijdagavonden in het damgebouw van D.E.S. in Lunteren.