Home > Meesters- & Juffendag

Meesters- & Juffendag

7 oktober 2021

Gisteren hebben we, ondanks de regen, toch een hele leuke Meester & Juffendag gehad.

We hebben allemaal prachtige cadeaus gekregen. Heel hartelijk dank voor uw bijdrage. Zo kunnen we nog extra lang nagenieten van deze dag.

De vossenjacht hebben we op een alternatieve manier vorm gegeven. De leerlingen van groep 8 zijn om de beurt alle groepen langs geweest. Alle leerlingen konden zo meegenieten van de verkleedpartij.

Er was een heuse gangster bij.

Er zijn verder spelletjes gedaan in de groepen en de kleuters hebben zich vermaakt in de hal op de begane grond. De morgen werd afgesloten met een heerlijk broodje frikandel. Daar heeft iedereen van gesmuld.

De moeders van de contactcommissie bedanken we hartelijk voor al het werk. Dat hebben we weer bijzonder gewaardeerd.