Home > Schoolbibliotheek

Schoolbibliotheek

8 september 2017

Verschillende leerlingen maken gebruik van de bibliotheekbus op maandag. Er is ook de mogelijkheid om op school boeken te lenen. Op dinsdag worden er door de moeders van de contactcommissie boeken uitgeleend. Dit geldt voor alle groepen. Kleuters kunnen prentenboeken lenen. U kunt dan thuis met uw kind deze boeken voorlezen en bespreken. Dit is bijzonder goed voor de taalontwikkeling van uw kind. Daarom bevelen we dat van harte bij u aan. Ook voor de leerlingen van de groepen 3 t/m 8 is er de mogelijkheid om boeken te lenen. We bevelen dit van harte aan. Het is goed voor de woordenschatontwikkeling en de leesvaardigheid van uw kind. Ieder jaar komen er weer nieuwe boeken bij, dus er is altijd wel weer wat te kiezen.