Home > Kerstfeestviering

Kerstfeestviering

15 december 2021

Vanmorgen zijn we druk bezig geweest met de opname voor de Kerstfeestviering. Alle groepen hebben hun best gedaan om een mooie uitvoering te verzorgen. We waren natuurlijk al op een prachtige locatie: de oude kerk van Barneveld leent zich bijzonder goed voor zoiets.

Teus Catsburg heeft de techniek verzorgd en zal er zorg voor dragen dat op 23 december de complete uitzending te bekijken is via ons youtube kanaal.

Albert Morren, de vader van Rosa uit groep 1 en de man van juf Morren, heeft de samenzang begeleid en ook nog wat orgelsolo's ten gehore gebracht. Dat maakt de uitvoering helemaal compleet.

Het was een intensieve morgen, maar het resultaat mag er zijn. In de loop van de ochtend liep het wel een beetje uit. De laatste groep (8) was daardoor wat later terug op school dan gepland. Sommige ouders moesten daarom wel even geduld hebben met het ophalen van de kinderen. Excuses voor het ongemak. Maar u krijgt als tegen-prestatie volgende week wel een hele mooie uitvoering te horen.

De complimenten voor de leerlingen en de leerkrachten. Ze hebben er iets heel moois van gemaakt. Juf Verloop heeft de Bijbelvertelling gehouden. Die kunt u donderdag ook beluisteren.

De uitzending is vanaf donderdag 23 december vanaf 19.00 uur online. U kunt de uitzending vinden op Youtube.
De uitzending blijft ongeveer een week online staan en zal daarna worden verwijderd. U kunt de link eventueel ook doorsturen naar opa's en oma's. Die willen vast ook wel meekijken.

We wensen u alvast een fijne avond toe.